Selasa, 19 Oktober 2010

pengarah projek?.... n gastrik


malam tadi ada meting... huhuuh dah lama aku x hadirkan diri ke meting... em... hari ni aku dapat tanggungjwb yg besar sebb aku diberi tanggungjawab untuk menjadi pengarah projek akademik... aku sendiri kurang faham dan aku perlu lebih tahu tentang progrem ini... macam ne nak wat kertas kerja n blar2... nasib baik benda2 ni buat pada next sem... lau x mati aku dgn banyak asimnt...
walau apa pun i try 2 do the best...bende ini akan memberi aku seribu pengalaman

em... aku x mau cerita panjg2 tapi aku nak cerita gak... perut dgn meragam... gastrik dtg kembali
aduh kenape dgn tekak aku ni... mengada2.. marah tol aku... aku dah x leh telan makan, makann berrempah lagi... sejak dari aku balik dari jb... 14/11 hingga hari ni 20/11 baru sekali aku makan kat cafe... 2pun roomate aku yg belikan.. tapi makn sesuap 2/3 suap je... lebih2 buang dah belaku pembaziran....

apa yg aku makan ye... mula2 aku makan nasi goreng ikan masin atau nasi goreng kampung...
bila tekak aku dah makin muak makan maknann bergoreng aku makan tom yam campur + nasi kosong... 1 hari aku xkan makan... bila romate aku p diner, dia akan tapau tom yam... peh memang gila lah sedap bila makan tom yam tapi bila perot kosong makan tom yam pedas... luuuu fikir la sendiri....
semalam aku x makn nasi pun... makan laksa pening je.. 2 pun sebb romate aku p tepi laut... lau x?... makan apa ea?....
kini perut aku sah buat hal... apa leh buat... go on je...
bila nak balik johor ni....
is sejak bila aku jadi macam ni?
sejak bila aku pandai cerewet?
sejak bila aku asik nak balik jb je ni...
megada2....


Tiada ulasan: