Isnin, 18 Oktober 2010

kegagalan bukan bermakna kita harus berhenti


khas buat insan yg bernama sahabat...
aku bukan terbaik untuk menasihati orang,
tapi aku rasa aku ada keupayaan untuk menasihati sahabat aku sendiri.

ina, ingat pesan saya!!!
gagal tak bermakna kita gagal selamanya
setiap orang ada kelebihan sendiri...
jgn nak samakan diri awak dengan orang lain..
kalau minda kita lemah untuk digunakan,
tak semestikan mental dan fizikal kita lemah...
trial bukan peperiksaan sebenar...
masih ada peluang untuk awak pecut...
buat semampu habis,
sampai sekarang saya menunggu
perkataan keluar dalam mulut awak
"awak tolong dan bantu saya stdy"
tapi perkataan 2 dah x keluar lagi...
bukan bermakna kita jauh kita xleh stdy lagi.
bukan bermakna saya bukan dak stpm saya xleh stdy lagi...
mungkin saya bukan guru terbaik untuk awak
tapi saya akan buat yg termampu...

apa yg leh saya kata
masih belum terlambat lagi...

jgn berhenti dan berputus asa wahai sahabat.....


Tiada ulasan: