Khamis, 21 Oktober 2010

interview buku APEX 2011

cerita bermula didalam bus...
tibe2 hs yg senyap berbunyi....>>>dekni<<<<
esok sofi free x... pukul 10...
kita ada kelas la dekni..
xpa ada pengecualian kelas...
ok lah dekni...

setuasi:malam, dalam bilik
tiba2 no pening naik... sapelak ni...
2,3 kali dy call caru aku tergerak nak angkat..
saya dari unit hal ehwal pelajar...
(dlm hati berkata: alamak aku ada wat salah ke?)
rupa2nya.... esok jam 10:30 am di anjung semarak
kita ada intview untuk pelajar apex...
intview?... aduh jgn tanya pasal apex n kelastarian... aku x faham... hahha

setuasi: dalam kelas asas grafik
cik zila saya nak keluar sekejap... ada progrem dgn HEP
ok2... yes kuar gak p anjung semarak.... anjung semarak yg best...cantik
em

soalan pertama
:
nama, school, dari mana n minta..
minat??? saya minat seni pertahann diri melayu... silat lincah malaysia.
dan suka design

soalan ke-2:
macam na tertarik dgn usm?
kenapa pilih usm?
sumbangan dalam masyarakat?
apa yg anda nak sumbgkan
dgn design macam ne sumbg pada masyarakat?
tah blar2 la
banyak gila

santapan:
makaroni, popia n air oren...

ungkap seketika dari kata2....
oleh:Mahaguru Dato Haji Omardin
kalau nak berjaya dlm bidang apa sekali pun, kita mesti berani & mesti bersungguh2, baru kita boleh berjaya, bukan bercakap saja!. apapun yg paling penting, org yg berjaya mesti mempunyai displin yg tinggi, baru kita boleh capai apa yg kita hajati.


Tiada ulasan: