Khamis, 7 Oktober 2010

haru biru

haru biru pala otak aku pagi ni... malam tadi tido kol 3 ni blom ada kol 7 dah bangun...
em... sebelum nak tido aku dapat masej sesat...

"walaikumslm, ana bru bgn...syukran...insyallah ana cube,anak msh bljr, byk yg xtaw"

abg?..... yg ajar dia agama lelaki or ppn?....
malam tempoh hari masih segar dalam ingatan....

dia nak p kedai mak, nak p jumpa org nak ambik buku agama... bila aku tanya siapa dia kata org 2 perempuan.... wah baiknye org 2 baru kenal dah nak bagi buku?... yg masih dalam ingatan aku.... dia kata, dia mula2 tanya, n org 2 beria2 menawarkan untuk beri pinjam

bila tadi pagi aku tanya, dia kata buku 2 dia beli?....

us?.... makin kusut pala aku?...
banyak rahsia ni sampai aku x faham....
apa2 pun, good luck, semoga insan 2 betul2 mengajarnya ilmu islam yg benar dan soheh....

Tiada ulasan: