Rabu, 6 Oktober 2010

menunggu masa

salam 1 harapan... yes2... hhaha... aku tengah kebosanan... aku punya berkejar2 nak pg kelas asas komunikasi visual tiba2 ada keyataan tertampal kat pintu yg kelas mula jam 3.3o ptg... aduhai... malasnya nak balik... so aku stay dalam kelas.. malas nak pg mane2... macam2 pekara yang berlaku hari ini... dgn kelas asas grafik aku x install indesign lagi... dah la hari ni ada kuiz... minggu lepas aku tak masuk kelas... so terkial2 aku nak buat tadi... nasib baik roomate aku ni baik hati nak tolong pinjamkan latop dia... em.. fst timelah aku design dgn menggunakan latop apple...(macBook pro)...
aku doakan sahabat aku sihat sentiasa... pagi2 tadi dia kejot... dia kata x larat pg sek... demam... sian dia... mungkin terkejot kot... almaklumlah dia x penah nak 10O% memerah otak untuk stdy... tibe2 minggu ni dia kat sekolah pun xde masej aku, bali dia masej jap..dah 2 dia sebok rehat.. tido... bagun dia masej aku sekeja... kol 8 dia nak stdy... pagi bagun awal... stdy n terus pg sekolah.... kadang aku rasa macam dibuang je... lau dia nak masej.. dia masej je.. lau dia xnak dia wat bodoh je dgn masej2 aku.... em... nak wat macam ne... aku kene faham... cara dia stdy jauh beza dgn aku stdy stpm dulu... lau aku... us... strezz gila lau dia x masej aku... hahahha... aku baca buku mesti dia masej aku... hahha lau x x masuk apa yg aku baca... pelik

Tiada ulasan: