Ahad, 17 Oktober 2010

anak lincah

masej dalam fb... 16hb/11,


Sofi Opiey Te'amo
pada 16hb Oktober pukul 10.23 pagi
salam.
lucu, malam tadi saya tidur, mimpi saya bersua dgn Mahaguru, berbual, yang paling saya tidak lupa, mahaguru sedang membukus salah satu senjata dengan kain....
semoga mahaguru sihat sentiasa

Mahaguru Dato Haji Omardin pada 16hb Oktober pukul 10.29 pagi Lapor
salam. krn Allah Sofi, semlm, jam lebih kurang 11mlm, saya buka kamu punya fb, saya pun tgk fb kamu, kamu adalh murid yg bertuah dapat mimpi kan saya. aturkan 1 program di JB, saya akan turun. kamu dari Johor kan ?

Sofi Opiey Te'amo pada 16hb Oktober pukul 10.55 pagi
ye saya dari johor, tapi saya sambung belajar di USM pulau pinang, tapi anak2 lincah johor dah macam 1keluarga. saya akan beritahu hal ini pada cikgu rahim dan coc anan.

Mahaguru Dato Haji Omardin pada 16hb Oktober pukul 11.04 pagi Lapor
apa pulak coch2 ni, dlm silat tak de coch, kita pakai jurulatih, cikgu. ok aturkn saya turun. jgn lupa 20/11 kita ada perhmpunan di kepala batas.

Mahaguru Dato Haji Omardin pada 16hb Oktober pukul 11.06 pagi Lapor
pd 20/10, hari rabu, jam 9pagi, saya akan menerima anugerah KESATRIA MELAYU MELAYU TERBILANG di perhmpunan agung umno. siaran langung, tgk lah nanti. bagitau kawan2 semua.

Sofi Opiey Te'amo pada 16hb Oktober pukul 11.13 pagi
maaf, em... memang saya panggil dia jurulatih... 20/11 ni saya dan anak2 lincah dari johor akan untuk turun ke perhimpunan tersebut. ok.. saya akan sebarkan, siaran lansung di tv berapa tu?...

Mahaguru Dato Haji Omardin pada 16hb Oktober pukul 11.17 pagi Lapor
tv 1 atau tv 3. rabu depan tau.

Sofi Opiey Te'amo pada 16hb Oktober pukul 11.21 pagi
ok.... tahniah atas anugerah KESATRIA MELAYU MELAYU TERBILANG... saya bangga jadi anak lincah.

Sofi Opiey Te'amo pada 16hb Oktober pukul 11.59 pagi
mahaguru ada dimaklumkan pada 25/10 ini ada progam di johor?

Mahaguru Dato Haji Omardin pada 16hb Oktober pukul 12.11 ptg Lapor
saya tak dimaklumkan pun lagi. kalau ada apa2 boleh tulis surat kpd saya, di alamat No*, Jalan SM **. Taman Sunway, Batu Caves 68100. Selangor atau fon saya 019******* (JGN BERI NO NI PD SESIAPA TANPA IZIN SAYA). Ok sayang kita jumpa lagi.









Tiada ulasan: