Isnin, 18 Oktober 2010

3d datang lagi


hehehhe... asimt datang lagi... huhuh
3d.. bongkah...
cube teka, mana pisau yg tajam dan mana pisau yg kurang tajam
hehehe
sape x dapat teka memag xde nilai visual kot...
yg dalam bekas plastik 2 mahal.... yg dalam kotak 2 ofcozlah murah...



waw2... teruja aku nak buat asas 3d ni... hahah... dulu aku ada pisau ukir 2... tapi bukan aku mengukir tapi aku torek pokok rambutan mak nek... nasib baik mak nek tak tahu... lau dia tahu mesti dy membebel... hehehe....
rindulak pada bebelan mak nek... heheh... lau semua org nak tahu mak aku x kuat membebel... abah lagi kuat membebel... hehehhe

stret 2 the poin... inilah asimt 3d yg ke3 untuk sem fst... pejam celik, pejam celik dah 3 asimt dah...
member grop 3d is...
  1. aku sendiri..
  2. roomate aku... nadia
  3. wani
  4. shabir
  5. saiful helmi
cukup la 5 org...
motif:sotong kurita + rumpai laut + kuda laut

modal untuk kos ni...
bongkah dari pokok getah : rm 7x5bongkah
pisau ukir : rm29.90 (pisau yg paling tajam didunia haha)
rm 9.90 (pisau ni oklah nak wat ukir)
rm7.90 (jenama tesco.. hahha lansung x leh guna...)
tambahan sebb bongkah loss:rm1x5



Tiada ulasan: