Isnin, 18 Oktober 2010

anak lincah 2

Mahaguru Dato Haji Omardin pada 17hb Oktober pukul 5.50 ptg Lapor
sofi, apa khabar? langsung tak de berita. tak komen pun saya dapat anugerah yg sy umumkan di wall tadi. tak mimpi lagi ke?

Sofi Opiey Te'amo pada 17hb Oktober pukul 6.17 ptg
salam... ye saya...alhamdulillah malam tadi tidur dgn lenanya... sedar2 dah subuh... mengenaai pengumuman 2 bukan saya xnak komen... saya dah baca... tergerak hati hendak komen tapi xtahulah kenapa xtertulis.. heheheh....

Mahaguru Dato Haji Omardin pada 17hb Oktober pukul 6.23 ptg Lapor
ye ke, ingat dah mimpi lagi sekali. komen la, agaknya nak kena mimpi lagi. komen la, bagi semangat pd anak2 lincah.

Sofi Opiey Te'amo pada 17hb Oktober pukul 6.28 ptg
huhuh... ok nanti saya komen. heheheh... lau leh xyah lah mimpi2.. jumpa terus. x salah bukan?.

Mahaguru Dato Haji Omardin pada 17hb Oktober pukul 6.32 ptg Lapor
ok sayang,tak ada salah.bole jumpa.bole bagi no ctc agar senang sy ctc bila sy ke pg atau ke johor

Mahaguru Dato Haji Omardin pada 17hb Oktober pukul 6.34 ptg Lapor
nak ckp sikit, te"amo tu maksud nye cinta ke cakap org maxico??? betul tak???

Sofi Opiey Te'amo pada 17hb Oktober pukul 6.44 ptg
no saya, 0137*****4- nur sofiah binti tugeran
te'amo maknanya sayang... saya lupa dari bahasa mana, yg penting buka china or maxico.. perkataan 2 saya dapat dari bacaan fst novel yg saya baca.

Mahaguru Dato Haji Omardin pada 17hb Oktober pukul 6.47 ptg Lapor
itu mmg bahasa org mexico...teamo tu maksud aku cinta atau aku syg..bahasa spanish....

Sofi Opiey Te'amo pada 17hb Oktober pukul 6.50 ptg
ye... bahasa spanish... te maksudnya saya, dan amo 2 maknanya sayang or cinta

Mahaguru Dato Haji Omardin pada 17hb Oktober pukul 6.58 ptg Lapor
Sofi,u komen la dekat wall,,saya nak dengar apa u cakap..saya tak suka like,saya suka comen,u comen anak-anak seluruh dunia tengah tengok..tolong komen .saya tunggu,lekas dah magrib

Sofi Opiey Te'amo pada 17hb Oktober pukul 7.03 ptg
owh... saya dah komen dah... ok.. xpe ty saya komen lagi...

Mahaguru Dato Haji Omardin pada 17hb Oktober pukul 7.08 ptg Lapor
ok tk syg..kita jumpa lg

Sofi Opiey Te'amo pada 17hb Oktober pukul 7.09 ptg
ok... salam.









Tiada ulasan: