Sabtu, 2 Oktober 2010

gadget



nikon d3000 dan sanyo... adalah gadget terbaru aku miliki

inilah my NEC.. NEC ni acik yg beli tahun 2008...... tapi sekarang milik aku... sebb aku lebih banyak pegang NEC dari dia.. lama2 dia beli HP.. n NEC ni aku dapat sebb masa dia hantar aku balik hostel dulu dia cakap... lau STPM ko dapat 3.oo keatas, dapat masuk U, aku hadiahkan ko latop sebijik... so..inilah latop aku sekarang.

inilah mp4 yg aku miliki... tapi tersadai dgn hs2 aku... dulu beriya nak... tapi dah lama2 bosan...
mp4 ni aku beli hasil dari duit aku bisness masa f5.. aku wat kerja2 grafik... beratus gak dapat... nilah hasil duitnya, aku beli xde tambah guna duit lain pun... inilah peragai aku... kompul duit banyak2 ty beli yg bukan2... hahahah

inilah fst kemera, aku beli kemera hasil duit kerja... tapi sekarang ni kemera ni aku hadiahkan pada abang aku yg macam papakedana... kesian, sampai hs pun kitaorg yg bagi...

and this last hs... hahahah... inilah last.. dan aku guna sekarang...
hs2 yg masih dalam simpanan aku masih elok simpan di rumah, aku just guna hs tok celcom n maxis sahaja... kira aku just guna 2hs dari banyak2 hs la... yg lain 2 simpan...

ha ni aku beli dgn harga rm40, bukan tok aku,... tapi aku bagi kat abh, bukan aku xnak beli yg mahal2.... tapi bukan dia yg guna, ty cucu dia yg buat main game...

nilak hs acik yg dah kene rendam dalam air, tapi aku yg pegang hs ni... aku yg jaga, hs ni mula2 xnak hidup, lepas 2 mati2... lepas 2 ada btun yg xnak berfungsi lama2 dalam keadaan baik... bila makgah nak pinjam je dy rosak kembali, bila aku pegang, dia betul balik... memang sayang tol hs 2 pada aku... hahahah

ni pula bukan hs aku, hs apy, apy 2 aku dgn apy dah macam belangkas masa f6, sampai timbul perasaan, tapi perasaan 2 hanya sekadar masing2 tahu sahaja, xde lebih2.... masa 2 dy xde duit, n perlukan duit, so dia gadai pada aku dgn harga rm350, dekat 1 tahungak aku jaga hs ni... yg penting hs ni best...

ni lak hs yg aku dapat, hadiah dari my sahabt... baikkan sahabat saya, siap bagi hs, bukan 1 biji, tapi 2, nilah hs hasil dari titik peluh dia kerja dulu... tq... hs ni masih aku guna hingga kini...

ni pula hs hadiah dari sahabat saya... aku dapat ni oktber 2008, hs ni masih lagi dalam simpanan aku, nasib baik masih hujud... awal2 dulu aku hampir kehilangan dia, mujur ada org bersikap jujur.

motorola v3... tah apa nama dia, tapi ini adalah hs yg pernah aku pakai.... bukan aku yg beli... tapi ni hs acik... aku, acik n makgah selalu tukar2 hs... hahah beruntung aku dapat akq macam mereka x kedekot... perhatian ea... hs yg penah aku pakai hs warna merah 2.. almaklomlah gambar uplord dari goole

hs ni selalu aku tukar dgn makgah... hs ni, suami makgah yg belikan tok makgah, tapi dia x suka pakai hs besar2... disebbkan hs aku 2 comel... dia sukalah tukar2 dgn aku... so aku accep je lah

hs kedua aku.... hadiah dari acik, x tau kenape baik sangat dia hadiahkan hs 2... tapi 2lah rezeki aku... hs yg silver ni.. yg belakang 2 hiasan je... em lama gak la aku pakai hs ni... dari aku tingkatan 4 hingga lower 6... lepas 2 aku bagi hs ni kat abah, sebab hs abah hilang.. tapi hs ni wat main si ayin buat main game, sebabkan selalu jatuh dan buat main game, hs ni trus mati xleh hidup2... so aku malas nak layan, aku belikan abah hs baru.

inilah fist hs yang aku dapat... masa ni aku tingkatan 3..dan no mula2 aku pakai ialah maxis 017-75666_ _ yg sehingga kini aku guna....hs ni arwah akq yg punya...
so bila dia dah xde aku yg guna. masa 2 hs nilah yg paling canggih, sebb masa 2 xde lagi hs berkemera.. lau ada pun harga beribu2... hs ni pun masa 2 harga beratus2 gak... so masa awal2 2 acik nak jual, tapi xde kedai ygbagi harga best... ko aku gunalah hs ni..masa 2 hs ni agak biul sikit sebb hs nilah yg exsidn dgn arwah, so antara masalah dia, xleh dgr n antena dy rosak, nak hantar masej pun xde line, aku je yg sabar pakai hs ni....

Tiada ulasan: