Sabtu, 7 Ogos 2010

tasik harapan + aman... menenagkan dengan kehidupan hijau


ini gambar aku yang sudah diedit... hahah... agak lestari bayak pokok dan hidupan.. memang menenagkan.. aku rindu johor la.. kat sini susah nak jumpa pokok (keciali usm) tanah2 dipenuhi bagunan.


aku ambik gambar ko, ko ambik gambar aku... lau aku ada kemera
nikon D3000 mesti best.


ketenangan... buat melupakan masalah yang ada.. lagi2 asiment yang berlambak2


saya tgah masej dengan sahabat kesayangan saya nama dia ina farhana

inilah masa aku yang terluang.aku pergi kat tasik harapan dan tasik aman. lokasi tasik ni dekat sahaja dengan desasiswa aku... apa isi kat tasik 2?... ada biawak, ikan talapia, dan kura2... best tenguk ada senior 2 bagi makan ikan2 dengan roti. aku rasa lepas ini aku nak beli roti bagi ikan2 itu makan... mesti best... menenangkan bagi aku bila tenguk ikan 2 makan dan berkumpul banyak2...

Tiada ulasan: