Sabtu, 28 Ogos 2010

IFTAR KULIM


nani, k.kasa, n k.huda... kami perampuan 4 org je pg...


kurma, yasin, n bag dari btn


sebelum berbuka kami di beri ceramah, antara pesarta sahabat btn, wakil dari semua desa usm, mpp poli pening, n uitm pening...
k.huda yg comel....

27/08/2010 suasana hidup perantauan seorg diri dalam bilik, tibe2 dapat masej dari no kelantan

"slm..anda dkhndaki bkumpul d cafe jam 3.30 ptg ini. anda tpilih untuk progrem iftar di kulim pada hari ni."

dah la no x kenal... aku rasa macam nak abaikan je... tiba2 buka fb muncul nama k.huda, chat dgn dia ada apa?... pgrem apa?...aku cakap la ada no x kenal
so aku bagi o 2, dia kata 2 no kaq kasa.. kebetulan k.kasa pun on fb gak... sebenarnya aku nak balas masej pun xde kredit.... huhu aku tanya dia lak... dia kata sofi kene p tau... so aku pn ok jelah.... bukan selalu ke kulim.. makan free lak 2... jimat duit...
best la gak... malam i aku ponting kelas... w123, heheh....

Tiada ulasan: