Isnin, 16 Ogos 2010

15 ogos 2010 - jalan2 queensbay pulau pinang

tujuan aku pg queensbay ni sebenarnya nak cari puzzle, 2 sebab masuk kedai toysRus 2.. kedai punya besar tapi xjumpa la puzzle kayu 2.. em sedih la gak... aku tertarik dgn beg ini sebab beg ni besar so aku fikir muat lau masuk A3.. almaklumlah hidup aku sekarang penuh dgn kertas2 A3, Mouting bord, dan lain2 konon2nye dak art,... huhuuhu






inilah J.Co... lau kat johor donut la popula... kat sini J.Co... huhuh tertarik lak nak beli... aku n roomate aku kongsi duit beli benda ni... huhuh sebenarnya lau makan berdua memang takkan habis punya.. coklat dia leh mengeyangkan.... mula2 ingat nak tunggu tie balik usm dari kelantan, masej dy, dia kata sampai usm pukul 4 pagi... so kami batalkan niat nak tunggu dia dan bedallah.tapi tetap x habis.. ni masih adalagi 2 biji... sape nak?... angkat tangan...........




inilah robot... huhuh geram je aku tanguk... cantik harga dia pun cantik... xmampu aku beli... tapi aku mampu ambik gambar ni sahaja... huuhuh........ bestnye lau dapat simpan koleksi macam ni banyak.... huhu xpelah pelan2 kayuh... nanti lau aku dah kerja, aku nak belikan 1 frem kaca besar, beli banyak2 n simpan dalam bilik... hahah nanti ibnu ahmad, n muhamad tguk je... xleh sentuh... ini usu punya.....

Tiada ulasan: