Rabu, 18 Ogos 2010

18/09/2010 penat, megantok.....

lauk bebuka hari ini bersama MPD fajar harapan dan Bakti di dewan harmoni bakti permai

selamat bebuka puasa bagi semua yang beragama islam, hari ini makan free... MPD fajar harapan dan bakti permai berbuka bersama2 di dewan harmoni bakti permai... terima kasih buat semua yang menyumbagkan makanan dan minuman yang sedap untuk jamu selera... agak pelik aku berbuka puasa dengan berpakaian baju t-shart dan suar jean... heheeh aku ni baru balik dari kelas... dah 2 trus p makan free... maafkan saya jika saya tidak berkelakuan sopan.

dikelas asas visual 1, mata aku mengantuk gila2... xde mood sebab kurang tido... inilah hasil lukisan dgn mata terpejam2... hahahah....


kelas asas 3d, penerangan asiment yg ke-2 untuk sem 1, tahun1,, apalah hasil nye ye?...

em hari ini hidup aku agak kucar kacir... aku tido jam 3 pagi, sedar2 dah kol730 pagi... bagun2 terus pergi kelas LMT (kelas bi) ingatkan ada peksa rupanya minggu lepas dah wat peksa... apalah result aku ea?... masa 2 aku wat latter tah apa2... em dah 2 aku p kelas 3d, otak aku x tahu nak buat apa... aku banyak habiskan masa termenung... em, habis je kelas.. sambung kelas asas visual, asiment x siap la... macam ne?... dah la kene hantar... huhuh kerja lepas la aku hantar... dah la x ikot krtria, dia nak saiz A3 aku hantar saiz kurang dari 2, dia nak tampal atas mouting bord berukuran lilit 2.5 aku x tampal pun... nasib2... dah 2 trus ke kelas pemikiran kritis, lecre 2 gasak lecre, aku tertido... aduh banyak 2 aku tertinggal.. lau degar lecre dia pun aku x faham lagi aku tertido... aduh... sape nak tolong aku ajar?.... balik je trus ke desasiswa bakti permai untuk majlis berbuka puasa bersama MPD fajar harapan dan Bakti permai... penat2... em... sahabat aku ni dah x sabar nak naik pelamin gaknye?... sekap dgn golok ni pula dgn Mohd Iman Farhan, umur 26 tahun,Phd pakar perubatan U.S.... apa2 je lah sahabatku. semoga kamu bahagia... aku mendoakannya... jika itu jodoh kamu....

nilah bilik ku F25/018

berat badan ku makin naik akibat tido lewat, bagun cepat,
sab2 and ahad aku dok bilik, makan2, tergolek2... hahahah...
walaupun nampak makin sihat tapi ada kisah disebaliknya

last,... aku nak ucapkan happy besday 2 mohd shahruddin... semoga panjang umur dan berbahagia disana.... sowy xde pape2 yg aku leh bagi just hanya masej yang aku kirimkan sebagai ingatan... aku harap si dia yg bersama kamu lebih dapat memberikan kebahagiaan di hari ulangtahun kamu...

Tiada ulasan: