Khamis, 12 Ogos 2010

A, or A- ?.... Asas grafik?


2nd print.


1st print

ini adalah hasil dari artwork aku.... aku mengunakan konsep FANTASI.... dan menyatakan "PERJALANAN FANTASI" menerangkan berjalanan hidupku kealam fantasi (atmosfera tanpa mengunakan oksigen) perjalanan aku dibawa oleh cahaya mengelilingi atmosfera yang terdiri dari bulan, dan bintang.... macam itu gayalah aku menerangkan artwork aku kat kelas tadi... artwork aku ni dalam ketogori A dan A-... mungkin leh jadi A- sebab masa last kelas tadi cik azila kata "artwork ni saya suka... tapi..... saya tak suka gambar kuda ini....." so aku rasa nak buang kuda aku tu... so aku nak p print balik dan hantar asiment ni pada minggu hadapan bersama2 artwork dak2 yang kene rejek.... doakan aku ye.... ni sahaja asiment aku yang the best... asiment subjek lain hancur.... em... tak lupa gak aku nak ucapkan kepada sahabat aku yang dah bersusah payah untuk tolong aku... edit yang dia buatkan aku tu cantik sangat tapi sayang aku x dapat simpan gambar yang dia bagi dan tak dapat save... tq sahabat... nanti tolong send guna mms ye... lawa sangat... tema yang dia gunakan adalah "pencinta silat melayu" huhuhuhu

Tiada ulasan: