Khamis, 26 Ogos 2010

Aku sah sebagai MPD fajar harapan sidang 2010/2011

majlis bebuka puasa bersama mpd

ceh2.... hahhah... sejak bila sudirman jadi pengawa MPDFH lak ni

barisan KOMUNIKASI KOPORAT... bersama pengawa dan presiden

barisan exco dan timbalan sidang 2010/2011 MPDFH

secara rasmi menjadi MPDFH sidang 2010/2011

setelah 2 hari aku menjalankan hari interaksi... antara isi kandungan interaksi....

sape saya?...
antara soalan yg diajukan dan kita kena jawap diatas sehelai kertas
1. jika saya dipilih menjadi binatang, saya ingin menjadi?.
2. jika saya menjadi artis, saya ingin menjadi artis?.
3. saya suka kuih?.
4. saya merupakan exco?.
5. saya memakai baju?.

jawapan yg telah diberi akan diumpulkan dan dipilih oleh insan lain melalui cabutan, dan mereka dikehendaki meneka siapa insan yg tersebut...

3suku kata...
sambung2 ayat dgn 3suku kata seperti dalam sepontan...

nilai diri saya...
ini nilai diri aku dalam game ini... RM0.30...
1st kene kumpul RM1.50 tapi aku gagal mencari... so aku kene denda nanyi lagu raya versi "O"
2nd. kene kumpul RM2.50 ... aku berjaya... yg x berjaya kene buat sifir siput... 1 X siput... siput.. huhuhuu..... 2 X siput... siput,siput n soon...

pembentangan kertas kerja
tema:konset amal
tempat : DTSP.

persembahan
tema :freeze
kisah : sepanjang interaksi

majlis bebuka puasa
yg aku leh kata emmmdakaah

Majlis watikah




Tiada ulasan: