Khamis, 11 November 2010

sayu hati



cerita bermula bila aku keluar nak p beli beg besar(beg yang org2 thailand bawa tok jual2 2)
aku ternampak mini cooper... per shok gila la beb....
sama sebijik macam ni... aku siap ambik gambar mini cooper 2 tapi aku x dapat nak uplord... tah kenapa xboleh bluetooth dr hs ke letop.... minggu ni aku pakai ACER baru... NEC aku simpan kat umah belom betulkan lagi... biarlah NEC rehat.... aku rindu pada NEC...
balik pada cerita asal.....n dalam hati : best gila lau aku dapat kereta sebiji... ada hati konon.... hahhaha
aku teman member aku p beli kemera.. dia beli kemera sony harga rm599
peh,,, kenapa semua orang mak dia belikan?...
jelos lak aku... mak ayah aku xdelah pula macam ni... xde pun nak belikan aku apa2...
xpernah belikan aku hs... latop... kemera... mp3... mp4... hendycem... or apa2 gadged pun....

berapa harga latop ko?... >>entah ayah aku belikan...
ea ko beli nikon berapa harga... >>entah wey mak aku belikan...
em... awak mak belikan hs... >>owh... bestnya....
ko beli hendicem ni berape ha... best lau dapat sebiji ni... >>> entah la wey ayah aku belikan...

kenapa aku x penah nak rasa setuasi macam ni?...
apa yg aku nak aku kene dapatkan sendiri,...
aku kene kumpul duit sendiri... bermimpi2 baru dapat
lau xde pt mesti aku x dapat nikon
lau aku x dapat stpm 3.** mesti aku x dapat NEC
sedih la wey
aku nak gak

aku jelos la wey.............................

Tiada ulasan: