Khamis, 11 November 2010

mimpi yang mengerikan, tapi x mengeri pun


malam tadi aku mimpi siut la wey...
mula2 aku mimpi indah gila wey....
dah 2 aku mimpi aku xsednt...
leh kata agak teruk, tampa luka tapi aku koma... tapi aku leh lihat diri aku masa 2.
yang jaga aku bukan famly aku masa 2 tapi sahabat aku... (tq dy memang sentiasa ada disisi aku selalu)
leh kata lama la gaknya aku koma 2...
bila aku sedar aku lumpuh... sedih gila sebb aku dah x dapat main silat lagi... berjalan n berlari...
bila aku bagun dari tido...(ni benar2 bukan mimpi lagi dah)
adui... napa aku x leh agkat kaki aku ni...
aku turunkan kedua2 kaki aku dgn tangan.. is apasal aku x rasa apa2 ni
aku ni mimpi lagi ke dah bagun...
allahhuakbar...
jgn main2 la wey... bila aku exsdnt.. xkan exsdnt dalam mimpi kaki aku betul2 lumpuh kot...
aku baring n baca doa syifa banyak2..
em kini kami aku seperti normal...

"yaallah jgn ko tarik nikmat yang ko berikan kepada ku....."

Tiada ulasan: