Rabu, 10 November 2010

aku terlalu sayang pada lincah


jujur... lau leh aku xnak ambik tahu... tapi aku terlalu cintakan silat...aku xnak lagi jadi sampah dalam silat.. xnak jadi buangan...aku nak silat 2 kekal dalam diri yang bernama melayu... jujur aku katakan tologlah wahai org2 kuat lincah johor usahakan segala2nya... BETUL KE LINCAH JOHOR XDE PERMIT DAN PENDAFTARAN BAWAH MAJIS SUKAN MALAYSIA... ya allah berderau jantung aku tadi bila mahaguru call bukan je mahaguru tapi siap cakap dgn isteri/datin no2 lagi...
bila difikirkan balik kata mahaguru tadi... johor dah lama sagat de wat penamat..
setakat langkah yang gah tapi xde apa2... yang dalam2 xde... wat malu je...
aku x suka orang kata lincah johor lemau... aku x suka orang cakap lincah johor xde disiplin... orang yang cakap macam 2 wat aku rasa terhina... aku XSUKAAAAA......

aku rasa nak menagis hari ni bila dapat khabar macam ni...

aku tahu ada org cakap aku gila... mungkin ada org cakap aku penipu...
aku xkan menipu bab2 ni... orang boleh ketawa... orang leh gelak pada aku tapi aku buat apa yang aku dapat....
bila orang gelak n fikir bertapa banyak kita duit nak suh mahaguru turun... dia nak turun sebenarnya mahaguru xnak semua tu dia nak jumpa lincah johor...
dia pesan pada aku... saya xnak apa2 jgn risau saya ada 5org driver, saya ada duit duduk hotel, saya ada duit nak makan... nanti saya bagi johor duit tok buat organisasi... tak perlu risau...

yang penting saya nak turun...

Tiada ulasan: