Sabtu, 5 Mac 2011

cerita ini

cerita hari ini bermula dengan seyuman dan selawat syifa,

em, apa2 bosan nye hari ni. kenapa ya?... huuh fon pun susah nak berbunyi...
huhuhuh asment pun banyak kene buat
antara asimt yg kene hantar minggu ini adalah
1.grafik
2.wayang kulit
1. JOURNAL

*buat smua tajuk di bwh

-bibliografi (amik dr buku)
-salin mana2 article ttg wayang kulit
-cari gmbr wayang kulit (dr segi smua aspek)
-cerita2 wayang kulit
-buat peta, di mana terdapat wyg klt (detail location)
-tokoh2 wyg kulit

2. TUGASAN - (5000 words)

*pilih 1 topik shj

-muzik (pit)
-cerita
-struktur persembahan
-simbolisme dlm wayang kulit
-metafizika
-corak & rekabentuk patung (sofi)
-jampi serapah
-persoalan keagamaan dlm wk
-ucap tetap dlm wk
-wk era baru

OR

-boleh buat 1 lukisan berkaitan mana2 topik

3. digital-gambar cartoon guna ai...

tapi pale aku senoning lo dgn bende2 yg megusutkan kepala... bak kata orang bende2 yg bukan berfaedah pun... ahhhhh em aku nak out p kuar mane2.... lagi best... tapi........... asmt x siap lagi...

tapi aku kene buatkan asmt aku lu... aku dah janji asmt is fst tapi............ xleh buatlah.....

Tiada ulasan: