Sabtu, 5 Mac 2011

bukan bermakna berundur

seperjuangan?
apa itu?
aku percaya
"SETIAP ORANG ADA REZEKI MASING2"
so kesimpulannya aku xkan dapat sama macam korang rasa,
dan aku xkan dapat apa yg korang dapat.
aku ni jauh, x macam korg,
ilmu yg korang ada pun lebih mendalam dari aku
so maaflah
aku x dapat nak ikot or follow korg semua.
apa2 pun good luck tok semua
maaf aku x dapat duduk bersama tok berjuang...

*perjuangan aku bukan berhenti disini tapi aku akan terus berjuang, biarlah ku lambat,
tapi yang penting sempurna. korang takkan rasa apa yang aku rasa, korang x penah letakkan diri korang menjadi selipar, kasut, capal, n lain2... so korang hanya pandai memerintah sahaja...
fikir 2 penting, apa2 pun aku diamkan diri....

perancangan aku tok bulan 4 ni mungkin akan terpaksa dibatalkan...
26 ke selangor, 1hb ke perak, xnak nak merayat lagi. aku tahu ko bukan ada duit... so...........
sorry aku terpaksa memahami....

Tiada ulasan: