Rabu, 22 September 2010

knape bertelingkah lagi?


em..aku x tahu nak cakap apa...kepala aku berat.... senoning je dari malam tadi
terkilan,... menyesal semua ada.. huhhhhhhhhhhh
kenapa semua ini terjadi?
aku xnak salahkan sape2.... aku xnak kata benda ini remeh temeh....
aku hanya mampu meyalahkan 100% masalah ini pada diri aku..
ye sahabat... saya memang miang, saya memang gatal... memang jahat.... n memang2....
saya memang x makan saman... ah.... kenapa?

em... sahabat, kamu memang suka menguji diri aku, kamu memang suka buang aku dalam hidup kamu, boleh ke aku terima semua itu?. tidak, aku tidak mampu....
aku tidak boleh hidup tanpa seorang sahabat...
em, knape?. lau aku diberi pilihan antara seorang teman dan sahabat, aku akan pilih sahabat.
kenapa aku pilih sahabat?

sahabat dah jadi sebahagian dalam hidup aku.
bila dia tinggalkan aku, aku rasa kosong, huhu
aku dah xleh nak ceritakan bertanpa pentingnya sahabat dalam diri aku.

hari ini aku ponting kelas asas grafik, sebab asiment x siap, dah la markah 45% dalam peperiksaan, em tapi aku x mampu nak siapkan asimnt sebab otak aku terganggu dgn perasaan
wahai sahabat ku...



Tiada ulasan: