Rabu, 22 September 2010

happy besday my dear....


HAPPY BESDAY TO YOU...
HAPPY BESDAY TO YOU...
HAPPY BESDAY TO INA FARHANA...
HAPPY BESDAY TO YOU...
HAPPY BESDAY SAYANG....

em... happy besday to sahabat ku... maaf andai kali ini x dapat saya sambut besday awak pada masanya... saya happy mengenali awak...
awak la sabahat saya yang banyak mengajar erti kehidupan...
tq.. sebab sudi berkawan dgn saya yang hina ni, yg bodoh tentang kehidupan....
macam awak kata... saya ni gila... ye memang saya gila sebab awak... saya xboleh tanpa awak disisi sebab awak adalah sahabat saya yang sentiasa meyokong saya 24jam....
tq a lot... sayang awak....
em.. tanpa wak disisi mesti saya tersungkur masa STPM kan...
lau xde awak disisi mesti saya x dapat truskan pengajian.. sebab awak n cikgu2 saya je yg sokong minat saya...
tq gak pada awak sebab awak saya dah ada compny sendiri... walaupun MEDAN ART hanya sekadar compny yg didaftarkan dgn sah tapi tidak bergerak maju... saya harap satu hari t, kita sama2 majukan MEDAN ART....
tq a lot... banyak sangat yang awak bantu saya untuk bagun... dah x terkata....
time yg saya xleh bila kita bergaduh... bila awak bersikap kasar dgn saya... .saya ni sahabat awak yg jahatkan.. suka wat awak susah....
saya benci pada siapa yg cuba untuk musnahkan persahabatan kita....

happy besday ina farhana

Tiada ulasan: