Jumaat, 23 Disember 2011

terima kasih

24/12/2011 terima kasih dengan hadiah yang diberi. bermakna sungguh benda ini. hari ini kemuncaknya, sekian lama aku bersedia dan aku akan terus bersedia. mesti pelik kan kenapa aku sanggup menadah dari aku biarkan keluar. ditengah malam ni macam2 boleh berlaku. q sanggup menjadi mangsa dari ko yang kene. selain 2 hati aku xkan senang fikirkan ko. baik apa pun yang berlaku didepan aku. lagi pun ni bukan pontian. q x kisah pun ko nak salahkan siapa. aku x kisah. semua memang salah aku. dari aku kenal ko sampai sekarang aku x kisah pun ko nak cakap aku pentingkan diri sendiri or apa2. semuanya akan terletak kesalahan itu kepada aku. xpenah pun sedetik pun kesalahan ko. xpelah it ok... memang aku regan tangan pukul ko cubit ko. tapi bagi aku kelakuan aku x penah sampai meyakitkan, lau pun bengkak sebb aku cubit. mungkin kulit ko sensetif. tapi ko penah fikir ko tumbuk2 aku?.. mungkin aku xde kesan sebb kulit aku ni hitam. tapi tetap terasa. aku x kisah la, it ok n over. aku malas nak cerita 1buku pun x habis nak meluah. apa2 pun aku tahu aku jahat. pentingkan diri sendiri, semua benda aku buat aku je betul. paku bersepah2 n lain2... sebb aku ni jahat.

Tiada ulasan: