Selasa, 27 Julai 2010

Kejohanan sukan mempertahankan diri kebangsaan 2010 PSSLM

aksi ina farhana dan fasihah di gelanggang peringkat kebangsaan membawa kejayaan buat negeri johor....
hasil usaha dan pengorbanan menbawa kejayaan...
walaupun bukan emas tapi ia penuh bermakna buat negeri johor...



pesilat johor bersama mahaguru

walaupun diri aku tidak didalam gambar ini tapi semangat aku bersama mereka semua.... SILAT LINCAH menjadi sebahagian dalam diri aku, sedih tidak kepalang. namun doa aku sentiasa mengirigi titisan peluh dan jeritan sang juara,... juara bukan bermakna mengenggam kilauam EMAS namun juara bagi aku yg memartabatkan seni silat melayu... ina farhana, fasihah, halijah, farhanna razha, dan lain2... teruskan usaha kalian untuk memperjuangkan seni silat melayu...

Tiada ulasan: